piatok 23. januára 2015

My favorite cosmetic products recently

Už podľa nadpisu vyplýva, že bude reč o kozmetike. Presnejšie o produktoch, ktoré som si v poslednom čase veľmi obľúbila. 
Vybrala som si 3 s ktorými som zatiaľ maximálne spokojná. Uvidím, možno nájdem lepšie, no teraz mi absolútne vyhovujú, keďže v tomto odbore určite nie som profesionál. 

Takže ako prvým začnem čistiacim gélom na tvár. Je to od značky Avon, ktorý som dostala na vianoce. Používam ho teda mesiac a zatiaľ nemôžem o ňom povedať žiadne mínus, no myslím, že sa viac hodí na mastnejšiu pleť, pretože ju celkom vysuší a keďže ja mam suchú pleť samú o sebe tak sa potrebujem po ňom priadne nakrémovať.


Ďalej tu mám mascaru opäť od Avonu a som s ňou maximálne spokojná, pretože zbožňujem takúto štetôčku. Nelepí a mihalnice pekne predĺži.




A ako posledné som vybrala očné tiene od značky Vevay, ktorým nemám čo vytknúť. Su absolútne úžasne. Nude farby, ktoré mi vyhovujú, pretože ja sa nejak extra nemaľujem. Môžem taktiež pochváliť ich výdrž. Takže odporúčam.




Tak? Čo by ste vy zaradili medzi svoje naj produkty?

9 komentárov:

  1. Moc pěkný blog, těším se na nové články a přeji hodně štěstí do budoucna. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Zamilovala jsem si řasenku od Avonu, kterou jsem si objednávala v katalogu a pak dostala k vánocům. Je naprosto božská, a úplně aaah. :)

    -Moc pěkný článek :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Naprosto miluju svojí nejbožejší tvářenku od Benefitu - Rockater. Naprosto boží barva a balení a všechno. :)

    Řasenku si objednávala sestra a já nevím, já tyhle kartáčky nemám ráda. Musím mít takový ten velká huňatý.
    - Ty stíny mají krásné balení a ty barvičky jsou také super, nedivím se, že patří mezi nejoblíbenější. :)

    Fakynn (www.fakynn.blog.cz)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ta řasenka vypadá dost dobře, já používám od YR

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Mě se strašně líbí ta řasenka, také jsem jí měla a nemůžu si stěžovat. Čistící gel už mi dochází, tekže bych si mohla pořídit.A ty stíny jsou totálně dokonalé :3 Strašně se mi líbí ty barvy... i ta kombinace - prostě luxusní :)

    Aileen

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ten gel od avonu jsem taky měla, ale pak se mi z toho začala dělat vyrážka, takže jsem s tím sekla :D
    A moje oblíbené produkty? Těžko říct, stále se to mění ... :D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ja by som určite medzi moje najobľúbenejšie produkty zaradila podkladovú bázu, transparentnú kontúrku a bledý rúž :)

    OdpovedaťOdstrániť